מכונות שרינק

מהי מכונת שרינק ואיך נבחר אותה נכון? הנה כל הפרטים!

מהי מכונת שרינק ולמה היא משמשת?

מכונת שרינק סטארפק היא אחת ממכונות האריזה הכי חשובות ושימושיות שיש. היא גם הנפוצה ביותר כיוון שבניגוד למכונות כמו פלו פאק ומכונת אריזת משטחים, היא נמצאת בשימוש גם במגזר העסקי והפרטי. מכונת שרינק עוטפת בוואקום את כל המוצרים שיהיו לפניה כמו למשל מוצרי מזון, מוצרי טקסטיל, מוצרי פלסטיק וכן הלאה. המכונה הזו היא אחת האיכותיות ביותר שיש כיוון שהיא אמינה מאוד וגם פשוטה מאוד לשימוש. מכונה זו מספקת יתרונות רבים אך חשוב לזכור כי רק התאמה של המכונה לצרכים שלכם יכולה להבטיח שתיהנו מהשימוש בה לאורך זמן.

sleeveWrap -אוטומטיות

מדוע השימוש בה חשוב במיוחד?

השימוש במכונת שרינק חשוב מאוד מכמה סיבות כאשר הראשית היא צמצום נפחה אריזה. כאשר נפח האריזה של המוצר מצטמצם משמעותית הרבה יותר קל, זול ובטוח להפיץ אותו. המשלוחים של המוצרים יכולים להוריד לטמיון את כל ההשקעה בעיצוב האריזה וכמובן גם באיכות המוצר כי מכה קטנה ויכול להיות שהוא כבר ייפגע מאוד. כשמצמצמים את נפח האריזה ניתן לדחוס יותר מוצרים בארגז קרטון אחד, יהיו פחות תזוזות כי יש פחות אוויר בתוך האריזה, והוא יגיע בבטחה. כמו כן צמצום נפח האריזה שמונע מאוויר להישאר לכוד בה מאריך את חיי המדף של המוצר באופן משמעותי.

אלו סוגי מכונות שרינק קיימות?

יש כל מיני סוגים של מכונות שרינק אך הפעולה שלהן תהיה דומה מאוד. למעשה מכונות שרינק יכולות להיות טובות יותר ככל שיציעו אפשרויות רבות יותר אך חשוב לזכור כי ההתאמה היא גם עניים של תקציב, גודל פיזי וכן הלאה. יש מכונות שרינק שיכולות לארוז בוואקום באופן אוטומטי ויש מכונות שרינק שצריך להזין אותן בכל פעם מחדש כדי לארוז. כמובן שהשימוש האוטומטי יתאים יותר לפס ייצור קבוע במגזר התעשייתי והשימוש החצי אוטומטי יתאים בעיקר לעסקים, אך בכל זאת יש עוד פרמטרים שיש להתייחס אליהם כמו אמינות המכונה, אפשרויות החימום שלה, מהירות האריזה וכולי.

כיצד נקנה מכונת שרינק בחוכמה?

כדי לבחור מכונת שרינק בחוכמה אתם חייבים תחילה לקבל יותר מידע על שוק המכונות שיש בארץ, דבר שלא יהיה ברור אפילו לאנשים מהמגזר התעשייתי באופן מלא. מכונות שרינק רבות נמכרות בארץ, גם מיד שנייה וגם חדשות מהניילונים, ולכן אתם צריכים קודם להחליט מה מתאים לכם לפי התקציב והצורך. כחלק מסקר השוק לא צריך רק להשוות את המחירים אלא גם להבין מה המאפיינים של כל מכונה, מי היצרן הטוב ביותר, מה כולל הסכם הקנייה, האם יש אחריות וכן הלאה. ההשוואה תהיה גם בין החברות עצמן הרי לקנות מכונת שרינק מחברה טובה זה דבר עדיף בהרבה, בעיקר אם יש גיוון.

כמה אמורה לעלות מכונת שרינק?

מכונת שרינק חדשה תעלה בין 500 ועד 1000 שקלים אך היא יכולה גם לעלות יותר אם תחפשו מכונה אוטומטית וגדולה יותר. המחיר הממוצע למכונות שרינק יד שנייה יהיה נמוך בהרבה ותוכלו להשיג מכונה גם במחיר של 200 או 300 שקלים, אך חשוב לבדוק מה המצב שלה, האם היא כבר תוקנה בעבר, מה הגיל שלה וכן הלאה. קניית מכונת שרינק מתבצעת לטווח הארוך ולכן תמיד מוטב להשקיע במכונה אמינה ולא לקבל את השיקול הזה רק מהפן הכלכלי. כמו כן חשוב לזכור כי העלות של מכונת שרינק לא גבוהה במיוחד ולכן הפער בין מכונה יקרה למכונה יותר זולה צפוי להיות כמה מאות בלבד.

הפוסט ראשון פורסם בבלוג מדיום בתאריך 16.7.19 סטארפק — יבוא וייצור של מכונות אריזה

 

Leave a comment