חומרי אריזה איכותיים

מדוע חשוב שיהיו חומרי אריזה איכותיים?

לאריזה של מוצר יש תפקידים רבים. גם כאשר יש צורך לספק אריזה לתכולת דירה כשעוברים ליעד אחר יש צורך בחומרי אריזה איכותיים כי יש לאריזה תפקידים רבים. אם נדבר על אריזה לקראת מעבר דירה נגלה שהתפקיד הוא בעיקר לשמור על המוצרים והחפצים עד להגעה ליעד החדש ויחד עם זאת לספק נוחות רבה יותר ונגישות קלה יותר למוצרים. כאשר בוחנים את התפקיד של אריזות במגזר העסקי מבינים כי יש חשיבות אסתטית גם הרי האריזה היא זו שמוכרת. בכל מקרה כדי שההדפסות ייצאו טוב ושהאריזה באמת תשמור על המוצרים, יש צורך בחומרים איכותיים ומותאמים למוצר בלבד.

התאמת חומרי האריזה לסוג המוצרים

מה זה אומר להתאים את חומרי האריזה למוצר? תלוי מאוד מה אורזים. אם אורזים את תכולת הדירה לקראת מעבר אז יש צורך לארוז את החפצים לפי הכבדות שלהם ולפי הסוג. למשל, דפי נייר ומסמכים אפשר לארוז בקרטון פריך שיהיה גמיש יותר וכך יהיה נוח יותר לסחוב אותו בלי שהוא בעצמו מוסיף משקל. אם מדובר בפריטים שבירים כמו מזכוכית או מחרסינה, או פריטי עץ רגישים מאוד, יש צורך לארוז אותם בקרטונים קשיחים יותר. גם במגזר העסקי כאשר מחפשים אריזה למוצר מסוים לעתים היא תצטרך להיות רכה או קשה יותר, ולעתים גם שקופה למחצה כדי שיהיה ניתן לראות את המוצר.

חומרים מתאימים עם אריזה נכונה

גם אחרי שבחרתם את החומרים המתאימים לסוג המוצר, כולל חומרי נוגדי לחות או חומרים רכים לבלימת זעזועים, עדיין משימת האריזה לא הסתיימה. כדי להתאים את המוצר היטב יש צורך גם לארוז בצורה נכונה כאשר האריזה צריכה להיות עדינה ומדויקת. במגזר התעשייתי לרוב המכונות יארזו את המוצרים ולכן כל זה לא יהיה רלוונטי. יכול להיות שהמכונה בסופו של דבר תעשה טעות כלשהי באריזת המוצר אך זה נדיר מאוד. בדרך כלל המכונות הללו גם יתקנו את עצמן ורמת הדיוק שלהם גבוהה הרבה יותר מיד של אדם אנושי. אריזה נכונה היא דבר שצריך ללמוד ולתכנן אך היא לא מסובכת מידי.

מאין נשיג חומרי אריזה איכותיים?

כדי להשיג חומרי אריזה איכותיים יש צורך לפנות לחברות שונות לפי סוג המוצר. למשל, אם אתם צריכים קרטונים אתם צריכים לפנות למפעל קרטונים. יש כל כך הרבה סוגי קרטונים כך שתוכלו להתאים את האריזה שלכם באופן אישי ומדויק במיוחד. חומרי האריזה צריכים להיות איכותיים מאוד ולכן חשוב לפנות רק לחברות מנוסות ומקצועיות. יחד עם זאת יש לבדוק את המחיר שהחברות מציעות וכמובן את מועד האספקה. אתם לא רוצים לעבור עם ספק שלא יספק לכם בזמן את חומרי האריזה שאתם צריכים כי אז כל איכות החומרים לא תהיה רלוונטית כי היא תהיה חסרה ברגע האמת.

שילוב של חומרי האריזה במכונות

את חומרי האריזה במגזר התעשייתי משלבים במכונות. יכול להיות שזו תהיה מכונת שרינק, יכול להיות שזו תהיה מכונת אריזת משטחים ואולי מכונת פלו פאק. מכונות אלו צריכות ניילונים כדי לפעול כאשר הניילון של מכונת אריזת המשטחים יהיה יחסית דק, כי בכל מקרה המכונה מסובבת את הניילון מספר רב של סיבובים על המשטחים שנערמים זה על זה. מכונת שרינק זקוקה לניילון פוליאוליפין שייצמד כאשר הוא יתחמם ומכונת הפלו פאק יכולה לארוז עם גלילים שונים, שיכולים להיות מנייר אלומיניום, מניילון, מפלסטיק וכן הלאה, הכל תלוי בסוג המוצר ובדרישות של האריזה החיצונית מבחינה אסתטית.

הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום בתאריך 19/11/19

https://medium.com/@starpkstarpk12/%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-cc41977219a2

Leave a comment