גליל שרינק גדול

ללא גליל שרינק אי אפשר להשתמש במכונת השרינק. זה בדיוק הזמן להבין כיצד פועלת המכונה ומה תפקיד הגליל, ומה עליכם לעשות כדי להתאים אותו למוצר.

מכונת השרינק ודרך פעולתה

כדי להבין מדוע גליל שרינק חיוני לעבודתה של מכונת האריזה הפופולרית ביותר יש צורך להבין תחילה איך היא פועלת. מכונת שרינק יכולה להיות מכונה חצי אוטומטית או אוטומטית לחלוטין, כאשר האריזה מתבצעת באמצעות ניילון. מדובר על ניילון איכותי במיוחד שלמרות שהוא דק מאוד, הוא חזק מאוד. השם שלו הוא ניילון פולי אוליפין, הוא דק מאוד אך לא עד כדי כך שייקרע בקלות. מכונת השרינק מחממת אתה ניילון ותוך כדי שהיא אוחזת אותו בנקודות מסוימות היא פשוט אוטמת את המוצר בעזרתו עד אשר כל האוויר יוצא, או לכל הפחות רוב האוויר. מכונת השרינק פועלת במשך כמה שניות בלבד.

מהו גליל שרינק ומה הנתונים שלו?

אם יש לכם מכונת שרינק בעסק אתם חייבים שיהיה לכם גם גליל ניילון פולי אוליפין ייעודי. ללא הגליל הזה לא תוכלו להשתמש במכונת השרינק כלל וכלל. חשוב לדעת כי יש גלילים במידות שונות: הגליל יכול להיות ברוחב שונה כאשר הארוך שלו יכול להיות כמה עשרות מטרים, לעתים אפילו כמה מאות אם מדובר על גליל ייעודי למגזר התעשייתי. גליל שרינק יכול להיות ברוחב של 15 סנטימטרים, כל שהוא יהיה קטן במיוחד למוצרים קטנים, או 100 סנטימטרים שהוא המקסימום אלא אם כן יש דרישה מיוחדת. העובי שלו יכול לנוע בין 15 ועד 80 מיקרון כאשר 80 מיקרון נחשב לניילון עבה במיוחד.

Sleeve Wrap – חצי אוטומטיות

כיצד משתמשים בגליל שרינק?

את גליל השרינק יש להזין במכונה במידה ומדובר במכונה אוטומטית. כך הסיבוב של הגליל וההזנה של האריזה יהיה באופן אוטומטי ומחושב לפי הצורך של המפעל. כאשר מדובר במכונת שרינק חצי אוטומטית השימוש בגליל יהיה ידני לחלוטין ויש לחתוך אותו במידות הנכונות ולהכניס אותו אל המכונה. לאחר מכן יש להפעיל את המכונה והאריזה מוכנה. השימוש בגליל שרינק אינו מסובך כלל אך כשאתם קונים את המכונה חשוב שתוודאו שאתם שולטים בהפעלה שלה וזאת כדי למנוע טעויות, להרוס את המכונה ובטח להרוס את המוצר שלכם.  

ממי אפשר לקנות גליל שרינק?

גליל שרינק אפשר לקנות ממגוון רחב של מקומות כאשר הכי טוב יהיה שתרכשו אותו מאותה חברה שמכרה לכם את המכונה. בדרך כלל מדובר על חברות גדולות שלכל הפחות יוכלו לעזור לכם להגיע אל ספק של גלילים. אפשר גם לחפש בגוגל ספקי גלילי נייר פולי אוליפין ועוד ניילונים אחרים שיכולים להתאים למשימה, ואז כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבצע סקר שוק ולהשוות מחירים. כמו כן חשוב לציין כי גליל השרינק חייב להיות איכותי ולא כדאי להתפשר על המחיר. חשוב מאוד לבחור את הגליל ממקום אמין, איכותי ומקצועי שגם יעניק לכם ייעוץ לגבי סוג הניילון לאריזה שמתאים למוצר שלכם.

גליל שרינק איכותי לאריזה איכותית

כאשר אנו אומרים שגליל שרינק צריך להיות איכותי אנו מתכוונים לכך שהיתרונות של האריזה לא יבואו לידי ביטוי באותה המידה בין האיכויות השונות. אם אתם מצפים שהניילון יחזיק מעמד בפגיעות מסוימות, בתנאים מסוימים או לפרק זמן מסוים כדאי שתוודאו שהציפיות שלכם לא רחוקות מאוד ממה שהולך לקרות במציאות. למשל, אם תארזו מוצר כבד ממתכת בניילון יחסית דק יש סיכוי שהאריזה בכלל לא תהיה טובה. לעומת זאת אם תשתמשו בניילון עבה מאוד לעטיפה של מוצרים קלים או מוצרי מזון שרגישים יותר לאריזה, יכול להיות שתפגעו בהם. 

הפוסט פורסם ראשון במדיום בתאריך 2.9.19

https://medium.com/@starpkstarpk12/%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%A7-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-8bbc8b0b37e3

Leave a comment